Kadonneet kaupungit: Vedenpaisumusmyytit
Albert Lin seikkailee maailmanlaajuisesti selvittäessään vedenpaisumusmyyttien alkuperää: jäisen Mustanmeren syvyyksistä Perun Andien korkeuksiin.
Albert Lin selvittää vedenpaisumuksen alkuperää. Tarina ei ole vain kaiku menneestä, vaan sen jakavat kulttuurit ympäri maailmaa. Eeppinen tehtävä vie Albertin jäisen Mustanmeren syvyyksistä ja esihistoriallisen sivilisaation jäänteiltä aina Perun Andien korkeuksiin ja ainutlaatuiselle uhrauspaikalle.