Ruby Red Handed: Stealing America's Most Famous Pair of Shoes
Minnesotan pikkukaupungissa kaksi poliisia joutuu selvittämään tapausta, joka nousee otsikoihin ympäri maailman: Dorothyn punaiset taikakengät on varastettu!