Tahitin viimeinen kuningatar
Laguunien valtakunnassa, missä vain miehistä tulee kuninkaita, nuori Aimata Pomare on rikkomassa ikiaikaisen tavan. Nuori tahitilaisprinsessa saa tuntea sukulaistensa vihan ja Ranskan ja Englannin ahneuden, mutta hän tahtoo pelastaa perinteet ja turvata kansansa tulevaisuuden.
Laguunien valtakunnassa, missä vain miehistä tulee kuninkaita, nuori Aimata Pomare on rikkomassa ikiaikaisen tavan. Nuori tahitilaisprinsessa saa tuntea sukulaistensa vihan ja Ranskan ja Englannin ahneuden, mutta hän tahtoo pelastaa perinteet ja turvata kansansa tulevaisuuden. Niinpä hänestä tulee Tahitin viimeinen kuningatar, joka solmii rauhan Ranskan kanssa.