Eenie Meanie
20th Century Studiosin vauhdikas trilleri ”Eenie Meanie” on omaperäinen elokuva, joka seuraa entistä teini-ikäistä pakoautoilijaa, joka palaa kurjaan menneisyyteensä, kun hänen entinen työnantajansa tarjoaa hänelle mahdollisuuden pelastaa kroonisesti epäluotettavan ex-poikaystävänsä hengen. ”Eenie Meanien” on käsikirjoittanut ja ohjannut Shawn Simmons. Pääosassa on Samara Weaving Edienä, joka tunnetaan myös nimellä Eenie Meanie.
20th Century Studiosin vauhdikas trilleri ”Eenie Meanie” on omaperäinen elokuva, joka seuraa entistä teini-ikäistä pakoautoilijaa, joka palaa kurjaan menneisyyteensä, kun hänen entinen työnantajansa tarjoaa hänelle mahdollisuuden pelastaa kroonisesti epäluotettavan ex-poikaystävänsä hengen. ”Eenie Meanien” on käsikirjoittanut ja ohjannut Shawn Simmons. Pääosassa on Samara Weaving Edienä, joka tunnetaan myös nimellä Eenie Meanie. Elokuvassa näyttelevät myös Karl Glusman, Jermaine Fowler, Marshawn Lynch, Randall Park sekä Steve Zahn ja Andy Garcia. Tuottajat ovat Rhett Reese, Paul Wernick ja Marty Ewing.