Fosse/Verdon
Vaikutusvaltainen koreografi Bob Fosse ja Broadwayn ylistetty tanssija Gwen Verdon aloittavat vuosikymmeniä kestävän henkilökohtaisen ja ammatillisen suhteen, joka muuttaa Yhdysvaltojen viihde-elämän, mutta he maksoivat siitä kovan hinnan.
”Fosse/Verdon” kertoo Bob Fossen ja Gwen Verdonin romanttisesta ja luovasta suhteesta viiden vuosikymmenen ajan. Bob on visionäärinen elokuvantekijä ja yksi teatterin vaikutusvaltaisimmista koreografeista ja ohjaajista. Gwen on Broadwayn mahtavin tanssija läpi historian. Vain Bob voi luoda uraauurtavia musikaaleja, joissa Gwen voi osoittaa erinomaisuutensa. Vain Gwen voi toteuttaa Bobin ainutlaatuisen vision. Yhdessä he muuttavat Yhdysvaltojen viihde-elämän, mutta he maksavat siitä korkean hinnan.