Great Expectations
Orvoksi jääneen Pipin varttumistarina. Pip kaipaa suurempaa asemaa elämässä, kunnes kohtalon käänne näyttää hänelle synkän mahdollisuuksien maailman. Hän joutuu pohtimaan tämän uuden maailman todellista hintaa ja sitä, tekeekö tämä polku hänestä sellaisen miehen, jollaiseksi hän haluaa tulla.
Charles Dickensin samannimiseen romaaniin perustuva kuusiosainen minisarja, jossa seurataan orvoksi jääneen Pipin varttumistarinaa. Pip kaipaa suurempaa asemaa elämässä, kunnes kohtalon käänne sekä salaperäisen ja omalaatuisen neiti Havishamin pahat juonet näyttävät hänelle synkän mahdollisuuksien maailman. Pipin täytyy selvittää tämän uuden maailman todellinen hinta häneen kohdistuvien suurten odotusten alla ja se, tekeekö tämä polku hänestä todella sellaisen miehen, jollaiseksi hän haluaa tulla. Dickensin romaani, joka kritisoi luokkajärjestelmää rankasti, julkaistiin vuonna 1861 ilmestyttyään ensin viikoittaisten lukujen sarjana joulukuusta 1860 alkaen.