Welcome to Chippendales
Tämä yltäkylläinen, todellisiin tapahtumiin ja rikoksiin perustuva sarja kertoo Somen "Steve" Banerjeen pöyristyttävän tarinan: kuinka intialaisesta maahanmuuttajasta tuli maailman suurimman miesstrippari-imperiumin epätodennäköinen perustaja – keinoja kaihtamatta.
Steven kalenterin menestyessä kyllästynyt Nick lähestyy newyorkilaisia sijoittajia ehdotuksellaan.
Nickin menestys tien päällä raivostuttaa Steveä, joka lähettää Rayn vakoilemaan häntä.