Lo Perdido
Kuolleen Maria-äidin lapset Raúl ja Santiago löytävät äitinsä tavaroiden joukosta satoja valokuvia. Veljekset käyvät läpi muistojaan ja pohtivat, mikä on säilynyt ja mikä menetetty.