Reckless
Tukholma on nyt veden alla, ja sinisen linjan metroasemat ovat kaupungin vanhimpia jäljellä olevia maamerkkejä. Täällä elämä jatkuu normaalisti. Vaikka yhteiskunta on murskaantumassa kasvavan vedenpaineen myötä, Nikkin suurin toive on päästä takaisin yhteen ex-poikaystävänsä kanssa.
Tukholma on nyt veden alla, ja sinisen linjan metroasemat ovat kaupungin vanhimpia jäljellä olevia maamerkkejä. Täällä elämä jatkuu normaalisti. Vaikka yhteiskunta on murskaantumassa kasvavan vedenpaineen myötä, Nikkin suurin toive on päästä takaisin yhteen ex-poikaystävänsä kanssa. Reckless kertoo tunnelinäöstä ja siitä, kuinka me kaikki tanssimme suoraan kohti tuhoa.