Micke & Veronica
Puuseppä Micke ja lääkäri Veronica, joista kumpikin on nelikymppinen, ovat juuri rakastuneet toisiinsa ja yrittävät sovittaa elämänsä yhteen ottaen huomioon omat lapsensa ja entiset puolisonsa. Tapaaminen uusien appivanhempien kanssa johtaa yhteiskuntaluokkien yhteenottoon, joten ihana kesä Ruotsin länsirannikolla sijaitsevassa saaristossa ei sujukaan suunnitellusti.