For People in Trouble
Jenny ja Paul tapaavat pubissa. Rakkaus syttyy nopeasti, mutta heidän suhteensa alkaa maailman murentuessa. Jenny radikalisoituu, Eurooppa ajautuu oikealle ja poikkeustila astuu voimaan.