While we live
Rakastunut Kristian on valmis aloittamaan yhteisen elämän Annen kanssa. Eräänä päivänä ovelle koputtaa Tommy. Kristian ei ole nähnyt häntä vuosiin ja joutuu äkkiä kohtaamaan menneisyytensä, jonka hän on yrittänyt parhaansa mukaan unohtaa. Tositapahtumien innoittama tarina keskittyy neljään ihmiseen, joiden kohtalot kietoutuvat yhteen ja joiden elämät muuttuvat kuolettavan onnettomuuden vuoksi.