Elämänpituinen matka - The Longest Ride
Mestarillisen tarinankertoja Nicholas Sparksin menestyskirjaan perustuvassa romanttisessa draamassa kohtalo johdattaa nuoren pariskunnan tutustumaan mieheen, joka muuttaa heidän elämänsä pysyvästi.
Mestarillisen tarinankertoja Nicholas Sparksin menestyskirjaan perustuva elokuva saa katsojan uskomaan tosirakkauteen. Paluuta yrittävä entinen härkäratsastuksen mestari Luke (Scott Eastwood) tapaa unelmatyöhönsä New Yorkissa valmistautuvan yliopisto-opiskelijan nimeltä Sophia (Britt Robertson), ja he aloittavat ainutlaatuisen mutta epävarman taipaleen romantiikan merkeissä. Kun heidän tiensä menevät ristiin ja orastava suhde joutuu koetukselle, kohtalo johdattaa Luken ja Sophian tutustumaan mieheen nimeltä Ira (Alan Alda), jonka sydäntä lämmittävät muistot omasta avioliitostaan inspiroivat nuorta pariskuntaa ja muuttavat heidän elämänsä pysyvästi.