Adios Amigos
Kolme nuorta vammaista miestä haluaa lähteä juhlimaan Salouhun, kuten kaikki muutkin. Heidän vanhempansa kuitenkin estävät tämän idean. Mutta sitten internetistä löytynyt hoitaja tekee unelmasta mahdollista.