Chiara Lubich - L'amore Vince Tutto
Focolare-liikkeen perustaja Chiara Lubichin satavuotispäivän kunniaksi tehty elokuva kertoo nuoren trentolaisen opettajan henkisestä ja inhimillisestä seikkailusta, kun tämä kutsuttiin toisen maailmansodan aikana rakentamaan parempaa, yhtenäisempää maailmaa, ja hänestä tuli maailmanlaajuisen veljeyden puolestapuhuja ihmisten välisen vuoropuhelun sekä rauhan edistämiseksi.
Focolare-liikkeen perustaja Chiara Lubichin satavuotispäivän kunniaksi tehty elokuva kertoo nuoren trentolaisen opettajan henkisestä ja inhimillisestä seikkailusta, kun tämä kutsuttiin toisen maailmansodan aikana rakentamaan parempaa, yhtenäisempää maailmaa, ja hänestä tuli maailmanlaajuisen veljeyden puolestapuhuja ihmisten välisen vuoropuhelun sekä rauhan edistämiseksi. Karismaattinen hahmo, joka on valinnut rakkauden opastajakseen ja joka hyväksyy lähipiiriinsä jokaisen rodusta, kulttuurista ja uskonnollisesta vakaumuksesta riippumatta, on myötävaikuttanut naisten roolin vahvistamiseen kirkossa ja yhteiskunnassa solidaarisuuden innoittamalla matkallaan.