Io Ci Sono
Tositarina naisen kivusta ja uudestisyntymästä tämän ex-poikaystävän tekemän happohyökkäyksen jälkeen. Illalla 16. huhtikuuta 2013 Lucia Annibali palaa kotiin. Naamioitunut mies odottaa häntä hänen asuntonsa ovella. Mies heittää hänen päälleen jotakin nestettä ja pakenee. Lucia tuntee ihonsa palavan ja turmeltuvan, ja pian hän ei näe enää mitään.