Blue Lips
Kuusi ihmistä eri puolilta maailmaa, Riosta, Los Angelesista, Honolulusta, Buenos Airesista, Roomasta ja Pamplonasta, kokee henkilökohtaisia kriisejä, jotka jättävät heidät eksyksiin. Pamplonan San Fermín -festivaali kokoaa heidät yhteen, ja yhteisten kamppailujen kautta he löytävät uutta voimaa sekä merkitystä elämäänsä.
Kuusi ihmistä kuudesta kaupungista eri puolilta maailmaa (Rio de Janeiro, Los Angeles, Honolulu, Buenos Aires, Rooma ja Pamplona) kokee tapahtuman, joka tappaa jotain heidän sisällään. Kykenemättöminä käsittelemään näitä kuolemia he ovat kadoksissa ja ilman päämäärää. Monista eri syistä he kaikki matkustavat Pamplonaan San Fermin Festivalin aikana. Tämä dramaattinen tilanne pakottaa heidät kohtaamaan itsensä. Näiden ihmisten väliset ihmissuhteet auttavat heitä kohtaamaan ja pääsemään yli konflikteista, jotka ovat tappamassa heitä sisältä.