Korkealla lumihuippuisilla vuorilla lumilautailukilpailujen maailmassa kahden epätodennäköisen ystävyksen, Kayla Morganin, lumilautailijaprimadonnan, joka pudotettiin kilpailujoukkueestaan, sekä Will Cloudin, entisen lumilautailumestarin, jolla on vaikeaa uran päättäneen kaatumisen jälkeen, täytyy päästä yli epävarmuuksistaan, jos he tahtovat siirtää vuoria ja voittaa tulevan kilpailun.
Korkealla lumihuippuisilla vuorilla lumilautailukilpailuiden maailmassa kahden epätodennäköisen ystävyksen täytyy päästä yli epävarmuuksistaan oppiakseen, että heidän on mahdollista saavuttaa unelmansa. Kayla Morgan on lumilautailijaprimadonna, joka pudotettiin kilpailujoukkueestaan, kun taas Will Cloud on entinen lumilautailumestari, jolla on vaikeaa uran päättäneen kaatumisen jälkeen. He tapaavat, kun Kayla joutuu töihin Willin äidin omistamaan koirien trimmaamoon. Kayla on päättänyt tulla paremmaksi laskijaksi ja löytää odottamatta mentorin Willistä, jonka hän ymmärtää voivan viedä hänet seuraavalle tasolle. Kaylan yrittäminen vakuuttaa Willille, että myös hänen on mahdollista saada mestaruusstatuksensa takaisin ja että mikään ei ole mahdotonta.