Nörtti Uljas
Leffanörtti Josh etsii kohdetta dokumenttiinsa, kun sattuma tuo hänelle täydellisen tähden. Dylanin, koulun suosituimman oppilaan. Dylanin toiveet elokuvan käyttämisestä keinona päästä kevään kuningattareksi eivät vastaa Joshin tavoitetta rehellisestä paljastusdokumentista, jonka aiheena on suosio. Kuvaako Josh filmin suunnitellusti vai näyttääkö hän Dylanin mielenkiintoisen persoonan?
Kun Dylan, Woodlandsin akatemian suosituin alempien luokkien oppilas pudottaa vahingossa kalliin käsilaukkunsa ostoskeskuksen suihkulähteeseen, hän yllättyy, kun filminörtti Josh hakee sen hänelle. Dylan tekee vastapalveluksen suostumalla Joshin uuden dokumentin aiheeksi. Dylanilla on toinenkin syy siihen. Hän toivoo, että filmi edistää hänen kampanjaansa päästä uudeksi kevään kuningattareksi ja julistaa, että voittaminen on ainoa tavoite hänen elämässään. Josh puolestaan aikoo tehdä paljastusdokumentin suosiosta. Kun hän kuitenkin tutustuu Dylaniin, hän saa huomata tämän oikean persoonan olevan paljon tämän luomaa valekuorta kiinnostavampi. Viime hetkellä Josh päättää, että dokumentin pitäisi esitellä tämä upea tyttö maailmalle, mutta miten Dylan reagoi nähdessään sen?