Murha Juravuorilla
Anna Buisson, 44, ylikomisario Juran Moiransissa lähetetään tutkimaan kotoaan kuolleena löydetyn parantajan Rose Tournautin kuolemaa. Ruumis on peitetty valkoisilla terälehdillä, joiden sanotaan olevan merkki Valkoisesta naisesta, legendaarisesta kummituksesta, jonka huhutaan kummittelevan Vouglans-järven rannoilla. Sinne rakennettiin aikanaan pato, joka upotti paikallisen kylän.