Murha Tarentaisen Laaksossa
Kun aurinko nousee vuorten ylle, sen säteet valaisevat laakson jyrkkiä rinteitä peittävän mäntymetsän. Lisa käy jokapäiväisellä aamulenkillään metsässä. Tänä aamuna hän kuitenkin huomaa lenkin lomassa pienen, noin 8-vuotiaan pojan istuvan kivellä. Hänellä on takin huppu päässä ja hän istuu hievahtamatta paikallaan.