Murhat La Ciotat'Ssa
La Ciotatin telakan varastossa hirttäytyneen miehen löytäminen johdattaa nuoren ylikomisarion Anne Sauvairen kaupungin asukkaiden ja entisten telakkatyöntekijöiden haudattuun menneisyyteen. Toimittaja Batti Vergniot auttaa häntä tässä monimutkaisessa tutkinnassa, jossa paljastuu sosiaalisia konflikteja, joiden seurauksia kukaan ei osannut odottaa.