Douche
Kunnianhimoinen taiteilija jättää ruotsalaisen pikkukaupunkinsa taakseen ja suuntaa Tukholmaan tavoitellakseen onnea ja menestystä. Kaiken keskellä hän löytää suurkaupungista uuden ystävän.