9/11: Taivaan valtiaat
4 500 konetta lentää Pohjois-Amerikan yllä syyskuun 11. päivänä 2001. Miten kaikki koneet pääsevät turvallisesti alas? Yli 45 000 ihmisen henget ovat pienen lennonvalvojien ryhmän käsissä. Ryhmä tekee töitä syrjäisessä Garderissa, jossa asuu 10 000 henkeä. Nämä arkipäivän sankarit saavat aikaan mahdottomia. Heidän avullaan 167 konetta laskeutuu kolmessa tunnissa ilman yhtäkään onnettomuutta.