Dokumentit, Historia
Syyskuun 11. päivän tuhoisat terrori-iskut on dokumentoitu kattavasti, mutta tarina siitä, mikä auttoi ihmisiä toipumaan tragedian jälkimainingeissa, on jäänyt suhteellisen vähälle huomiolle. Uusi erikoisohjelma tarkastelee sitä, miten urheilu, musiikki, Broadway ja komedia auttoivat amerikkalaisia löytämään ilon uudelleen ja aloittamaan toipumisen syyskuun 11. päivän iskujen jälkeen.