Hoops, Hopes & Dreams
Kertomaton tarina siitä, kuinka tohtori Martin Luther King Jr. ja Barack Obama astuivat koripallokentälle vedotakseen nuoriin äänestäjiin ja innostaakseen johtamiaan liikkeitä.
Kertomaton tarina siitä, miten tohtori Martin Luther King Jr. ja kansalaisoikeusaktivistien tähtijoukkue valjastivat koripallon saadakseen nuorten äänestäjien huomion ja innostaakseen kansalaisoikeusliikettä. Sama strategia antoi potkua myös presidentti Obaman historialliselle kampanjalle.