Imported
Uusi maa, sama unelma. Katso kurkistus amerikkalaisten koripalloilijoiden elämään, jotka NBA:n ulkopuolelle jäätyään lähtevät ulkomaille jahtaamaan unelmiaan. IMPORTED avaa ikkunan kansainvälisen koripallon räjähtävään maailmaan.