Free Way
Free Way -dokumenttielokuvassa kurkistetaan keittiömestari Raül Balamin mieleen, sydämeen ja kulinaarisen luovuuden syövereihin. Riippuvuuden kanssa kamppaillut Balam pääsi jaloilleen äitinsä esimerkin innoittamana. Nykyään hän kohtaa uusia kulinaarisia haasteita ja jakaa intohimonsa Instagramissa. Dokumenttielokuvassa kerrotaan Balamin tarina hänen äitinsä ravintolan sulkemisesta alkaen.