The Equalizer 2
Denzel Washington palaa erääseen tunnetuimmista rooleistansa uransa ensimmäisessä jatko-osassa. Robert McCall tarjoaa järkähtämätöntä oikeutta huijatuille ja alistetuille - mutta miten pitkälle hän on valmis menemään rakastamansa henkilön puolesta?