The Equalizer - Oikeuden Puolustaja
Kuolemansa lavastanut entinen erikoisjoukkojen sotilas Robert McCall viettää rauhallista elämää Bostonissa. Rauha kuitenkin rikkoutuu, kun hän rientää auttamaan nuorta tyttöä.