Conversations with Peter Eisenman
New Yorkissa kasvanut ja eurooppalaiset juuret omaava arkkitehti Peter Eisenman yhdistää mantereita ja rikkoo arkkitehtuurin rajoja radikaaleilla teoksillaan. Colin Rowesta ja Jacques Derridasta vaikutteita saaneen Eisenmanin uran kohokohtia ovat vaikuttavat projektit Yhdysvalloissa sekä juutalaisten muistomerkki Berliinissä ja keskeneräinen Kulttuurin kaupunki Galiciassa.