Prima di lunedì
24 tunnin aikana nainen palaa menneen rakkauden luo ennen häitään, mies tapaa nettirakkautensa, ja taidesalakuljettaja kohtaa ratkaisevan pääsiäismunatoimituksen. Nämä yhteen kietoutuvat tarinat tutkivat rakkautta, kaipuuta ja odottamattomia haasteita ennen maanantain koittamista.