It's a Mad World
Rooman karussa Tor Bella Monacan kaupunginosassa erosta toipuva Mauro on syvällisen oivalluksen partaalla. Hän pohtii, onko pahuus synnynnäinen ominaisuus vai seuraus ympäristön haastavista olosuhteista ja ihmisten muutoksesta niiden keskellä.