Second Souffle
Second Souffle seuraa kuuden surffaajan elämää Marokossa, kun he irtautuvat arjestaan ja tavoittelevat intohimoaan. Edouard Delpero ja Vincent Duvignac tasapainoilevat uran ja henkilökohtaisen kasvun välillä. Youssef Drouich ja Selim Barkat ajavat surffauksen demokratisointia, kun taas Adrien Valéro ja Heremoana Luciani vaikuttavat Marokon surffikulttuuriin tulevat projektit mielessään.