Ocean Therapy
Ocean Therapy on tarina entisestä surffaajasta ja kipparista Brunosta, joka menetti jalkojensa toimintakyvyn 24-vuotiaana. Masentunut ja kaksi kertaa itsemurhaa yrittänyt Bruno löytää lohtua ja merkitystä merestä. Harrastukset ja intohimo ovat voima, joka tuo merkitystä elämään vaikeinakin aikoina.