Behind the Tide
Behind The Tide -dokumenttielokuvassa seurataan intohimostaan elantonsa saavien luovien surffaajien elämää. Dokumenttielokuva kuvaa heidän tarinoitaan Australiassa, Cornwallissa ja Ranskassa tarjoten ainutlaatuisen näkökulman surffauskulttuuriin. Keskiössä ovat valtavirran ulkopuolella toimivat yksilöt, joita yhdistää maantieteelliset ja kulttuurilliset rajat ylittävä surffaus.