Everything - The Real Thing Story
The Black Beatlesina' tunnetut Eddy, Chris, Dave ja Ray nousivat kuuluisuuteen Liverpoolin karuilta kaduilta soulin, funkin ja diskon pioneereina Isossa-Britanniassa. Heidän listahittinsä, kuten 'You to Me Are Everything', 'Can’t Get By Without You', 'Can You Feel the Force' ja 'Children of the Ghetto', olivat aikakautensa symboleja ja listaykkösinä koko maailmassa 1970- ja 1980-luvuilla.