Enemies Within
1990-luvulla Ranskan siirtomaahistoria heijastuu väkivaltaisissa tapahtumissa. Yksi mies voi yhdellä allekirjoituksella ratkaista toisen kohtalon, ja muistot, identiteetti sekä valta törmäävät yhteen.