Taal is Zeg Maar Echt Mijn Ding
Omaperäisiä ilmaisuja käyttävä kieliharrastaja Anne tuntee olonsa tukahdetuksi kirjoittaessaan kesämuodista ja kvinoasalaateista muotilehteen. Purkaessaan tuntojaan ystävälleen Timolle, hän unelmoi työstä, jossa olisi enemmän sisältöä, ja etsii rakkautta samaan aikaan kun huolehtii isästään. Seurauksena on muutoksen ja täyttymyksen etsintä.