Brabançonne
Kaksi kilpailevaa belgialaista vaskiyhtyettä – flaamilainen ja vallonialainen – valmistautuvat Euroopan finaaliin. Flaamilaisen yhtyeen solisti kuolee, ja muut jäsenet yrittävät varastaa tähtitrumpetistin kilpailijoiltaan. Tuloksena on musiikillinen romanttinen komedia sabotaasista, duetoista ja yllättävästä rakkaudesta voiton polulla.