Mammutti
Menestyksekäs New Yorkissa asuva pariskunta, Leo ja Ellen, viettävät kumpikin kiireisiä elämiä – Leo kukoistavan verkkosivuston luojana ja Ellen hätätilannekirurgina. Kun Leo tekee liikematkan Thaimaahan, hän käynnistää tietämättään tapahtumasarjan, jolla tulee olemaan dramaattisia seurauksia.