Vi är bäst!
On vuosi 1982 Tukholmassa. Kolme 13-vuotiasta tyttöä, Bobo, Klara ja Hedvig, ovat joutuneet opettelemaan huolehtimaan itsestään aivan liian varhain ja viettävät nyt aikaansa kuljeskellen kaduilla. Sitten eräänä päivänä he päättävät perustaa punkbändin.
On vuosi 1982 Tukholmassa. Kolme 13-vuotiasta tyttöä, Bobo, Klara ja Hedvig, viettävät aikaansa kuljeskellen kaduilla. He ovat rohkeita, kovia ja vahvoja, mutta samalla myös heikkoja, hämmentyneitä ja outoja. He ovat joutuneet opettelemaan huolehtimaan itsestään aivan liian varhain, lämmittäen kalapuikkoja leivänpaahtimessa äidin ollessa pubissa. Sitten eräänä päivänä he päättävät perustaa punkbändin ilman edes soittimia, vaikka kaikki sanovat, että punk on kuollut.