Paul Signac Collectionneur, l'âge d'or est dans l'avenir
Uusimpressionismin mestari Paul Signac oli myös intohimoinen keräilijä, joka kokosi teoksia Monet'lta, Van Goghilta ja Cézannelta. Tämä elokuva tutkii hänen merkittävää yksityiskokoelmaansa ja tarjoaa yllättäviä näkemyksiä hänen persoonallisuudestaan ja roolistaan avantgardistisessa taidemaailmassa.