Martti on hevibändin rokkitähti, joka nousee listan kärkeen hitillään "Dad Gum". Salama McQueen liittyy Martin seuraan lavalle kesken valtavan konsertin.
Martti on hevibändin rokkitähti, joka nousee listan kärkeen hitillään "Dad Gum". Salama McQueen liittyy Martin seuraan lavalle kesken valtavan konsertin, ja he rokkaavat nimensä historiaan.