Glee: The 3d Concert Movie
Istahda seuraamaan eturivin paikalta Gleen ilmiömäisen lahjakkaiden näyttelijöiden säväyttävää konserttia, jossa hittisarjan suosikkitähdet laulavat ja tanssivat lavalla kaikkensa antaen. Huumaannu Glee Live! -kiertueen energiasta ja nauti paitsi esityksistä, joita ei nähty teatterissa, myös yksinoikeudella annetuista haastatteluista!