Abraham Lincolnin pitämästä päiväkirjasta paljastuu hänen elämänsä kietoutuneen lapsuudesta saakka yhteen vampyyrien kanssa.
Abraham Lincoln: Vampire Hunter tutkii Amerikan suurimman presidentin salaista elämää ja tähän asti kertomatonta tarinaa, joka muovasi kansakunnan historiaa. Visionääriset elokuvantekijät Tim Burton ja Timur Bekmambetov tuovat raikkaan ja vaikuttavan näkemyksen vampyyritarinoiden verenhimoiseen kirjoon kuvittelemalla Lincolnin historian suurimmaksi epäkuolleiden metsästäjäksi.