Favourites By
Tässä ilahduttavassa uudessa ruoanlaitto-ohjelmassa eri 24Kitchen-kokit sekä tunnetut hollantilaiset kotikokit valmistavat suosikkiannoksiaan. Jokainen kokki kertoo reseptistään ja siitä, miksi se on hänen suosikkinsa. Samalla katsojat pääsevät seuraamaan ruoan valmistusta. Suosikkiannokset vaihtelevat kakuista kokonaisiin aterioihin, joten jokainen jakso tarjoaa jotain erilaista.
Lange Frans valmistaa spagettia tomaattikastikkeella ja lihapullilla isänsä reseptin mukaan.
Hugo Kennis valmistaa ankkaa balsamiviinietikalla, karamellisoituja kumkvatteja sekä vasikanposkea.
Estée Strooker valmistaa kanaragua, pannukakkuja limoncellolla sekä mausteista punaista jääteetä.
Kotikokki ja laulaja Brace valmistaa pinaattipataa maissilla ja jauhelihalla, sekä hedelmäboolin.
Vivian Reijs valmistaa kananmunamuffinsseja, vihreää smoothieta ja banaani-kesäkurpitsapannukakkuja.
Mounir Toub valmistaa kvitteni -tarte tatinin, veriappelsiiniparfait’n ja granaattiomenageelin.
Tooske Ragas valmistaa kurkku-vihersalaatin sekä vuoristopastaa tonnikalalla ja pekonilla.
Danny Jansen valmistaa versionsa hollantilaisesta herkusta, jauhelihamakkara frikandelista.