Marvel's Hit-Monkey
Japaninmakakista tulee kuuluisa "tappajien tappaja" ryhtyessään suorittamaan amerikkalaisen salamurhaajan haamun avulla kostotehtävää Tokion alamaailmassa.
Apina, Bryce ja Haruka rikkovat protokollaa vaatien saada tietää, kuka järjesti heille ansan.
Bryce tunkeutuu salaa Slyken mieleen pelastaakseen Apinan sadistiselta tappajalta.
Osuuskunta päästää entisöidyllä muinaisesineellä luonnon täyden mahdin valloilleen New Yorkissa.
Apina ja Bryce taistelevat Boonea vastaan läpi historian, ja Apina kohtaa todellisen alkuperänsä.