Les Chaillées de l'enfer
Les Chaillées de l'enfer vie meidät Condrieun ja Côte-Rôtien viinialueiden sydämeen viinintekijä Christine Vernayn tiluksille. Elokuva kertoo meille naisten ja miesten vuoden aikana kohtaamista ilmastovaaroista, ja lisäksi se on kunnianosoitus poikkeukselliselle paikalle ja persoonallisuuksille - toivon henkäys, jonka he välittävät meille muuttuvassa maailmassa.