Au Nom Des Miens
Palattuaan suksille vuonna 2012 Marie Martinodilla oli yksi tavoite: olympialaiset. Tämä unelma toteutui, kun 29-vuotias äiti palasi kotiin Sotšista hopeamitali kaulassaan.